mércores, 28 de xaneiro de 2015

I FESTIVAL INTERNACIONAL DE POESÍA CIDADE DE BETANZOS, Varios Autores

MARÍA VICTORIA ATENCIA & AL, I Festival internacional de Poesía Cidade de Betanzos, Concello de Betanzos, Betanzos, 2006, 130 páxinas.

**********
Editado polo Concello de Betanzos, este libro ofrece en edición bilingüe unha selección de poemas de poetas de altísimo nivel: dende o vasco Bernardo Atxaga, ata o belga William Cliff. As traducións ao galego dos orixinais son responsibilidade de Luciano Rodríguez.
Volverán estes tempos de promoción cultural municipal?    
**********

O TEMPO DA FAMILIA

Aquí estou
O fillo inútil dunha grande familia
Confundindo ao soletrear os nomes dos meus irmáns
O meu pai aconsellábame paciencia
Dicía:
Meu fillo,
Un día has derrotar o tempo.

Pero aquí estou
Despois de décadas
Loitando co solpor do tempo
Rebelándome contra o Máis Alá.

Desaparecín dos seus futuros plans
Mentres outros gardan o segredo da familia.

Ao meu pai aínda lle importa o tempo
Sabe cal é o seu significado.

Esquecerano todo
Mais conservan o porvir dos nomes.

Xa non teño ontra cousa
Mais que este tempo arrasador.

A familia
E o anzó da pesca do meu poema.
Abdul Hdi Sadoun
[Iraq]

Ningún comentario:

Publicar un comentario