martes, 11 de decembro de 2018

O PUÑO E A LETRA, Yolanda Castaño

YOLANDA CASTAÑO, O puño e a letra, Xerais, Vigo, 2018, 112 páxinas.

[PG CAS puñ]

LESS IS MORE

Non me dixo
se che contase o repugnante que encontró a túa boca, 
o charco das túas hormonas pringosas e clamantes. 
Preferiría meter os dedos nun cable de alta voltaxe 
que a miña cara na redondez irrespirable das túas tetas. 
Non me dixo
así me caía enriba agora mesmo unha pía de lastras 
antes ca a responsabilidade das tuas noites de febre, 
que corra o aire entre a miña vertical 
e o pastel de xenxibre das túas ganas. 
Prefiro alfinetes nas cuncas dos ollos 
mellor ca a xelatina das tuas debilidades. 
Non me dixo fuck off, non me dixo vete
a la mierda. 
Prefiro unha dor de ouvidos, un puño na boca do estómago. 
Repúgname o fragor tan rural da tua fame, 
escoitar berrar as túas coxas 
coma bacoriños rosados abertos a machadas. 

Simplemente
el non me dixo.


Ningún comentario:

Publicar un comentario